Ψάξου

Wednesday, December 2, 2009

Guest gia ton mhna dekemvrh

exwntas thn griph twn xoirwn kai wntas se empureto katastash 8a riskarw na dokimasw kai egw mia kainotomia gia auto to blog.Me aformh ton polyplevro xarakthra autou edw tou istologiou 8ewrw pws 8a sumfwnisoun oloi se auti mou thn protasi .
Mia fora ton mhna na grafei kai kapoios pou den einai melos sto crew gia na diasfalizetai h apofugh ths monoplevrhs diastashs twn keimenwn mas kai epeidh panw ap'ola eimai kai mounodoulos 8elw anaivasw auto to grapto pou mou edwse na diavasw mia kopela

τι μου συμβαινει?τι συμβαινει?Σήμερα η μερα μου ειναι πεδιο ελευθερης βολης και βομβαρδιζεται απο σκεπτομενα βληματα. Μάλλον οχι. Αυτό είναι το μυαλό μου. Η μέρα μου απλά ειναι μια μιζερη, βαρετη τεταρτη που δεν συμβαινει τιποτα. Σιγουρα καπου στον κοσμο κατι συμβαινει,αλλα οχι κατι που να ξερω και να με αγγιζει. Πάντως μπορω να γκρινιαξω με τα παντα.Το ομορφοτερο πραγμα που μπορει να συμβει απλα σημερα θα δεχτει το μικροτερο παραπονο. Θα ριξω ομως το φταιξιμο στην ιδια τη μερα. Απλα εκατσε στραβη. Και οχι σε μενα. ¨Η μπορει να το φορτωσω και στο Μέρφι και τον ηλιθιο νομο του. Η απλά στα λογια που ειπωθηκαν χτες και με πονεσαν. ¨Η, ή στο φόβο μου. ¨Η στον κοσμο σημερα που στερειται συναισθηματων. ¨η στα ηλιθια τα μαγαζια. ¨Η στους φιλους μου που εχουν σχεσεις ή που δεν εχουν λεφτα ή δεν ακουν την ιδια μουσικη με μενα. ¨Η στην καθηγητρια των γαλλικων που μου βαζει ασκησεις και βαριεμαι να τις κανω. Η σε οσους πρωην μου δεν μου φερθηκαν σωστα ή σε αυτους που χωρισαν με μια κυκλοθυμικη σαν εμενα ή σε αυτους που δεν ειχαν τα κοτσια να με τσιγκλισουν για να αλλαξω. ΄¨Η στο χαζο πριγκιππα που περιμενει να ερθει στα 90 μου. ¨Η ακομα χειροτερα να εχει βρει αλλη πριγκιπεσσα να περναει την ωρα του. Μπορω ακομα να το ριξω στον μπαμπα μου που δεν μου πηρε αυτοκινητο ή εστω ενα σπιτι να μενω μονη μου.Σιγουρα μπορώ να πω και για τα μαγαζια που οι τιμες των ρουχων ή και των προιοντων γενικα εχουν παρει φορα. Μην μιλησω και για τις αεροπορικες εταιριες, αυτες θα τα ακουσουν για τα καλα. Για τον καιρο!εκεί να δεις!¨Αλλωτε συννεφιαζει και μου ριχνει την διαθεση και αλλωτε εχει ηλιο αλλα ειμαι κολλημενη εδω στην Αθηνα να κανω εργαστηριο και να χαζεύω αυτον τον #@$#$@# ήλιο.


ουφ..ένα μικρο βαρος για ολα αυτα τα κακα που συμβαινουν γυρω μου νομιζω οτι εφυγε..ας ερθουν τα χιονα να φωτισει ο χωρος, να φανει λιγο χαρα σε αυτο το κοσμο επιτελους!


anwnumh kopela diakopwn


Lance

1 comment:

Nikki said...

stamatisa na diavazw sto tetarti.