Ψάξου

Thursday, May 20, 2010

Hremia

*Ela mana.Nai kala eimai.Twra edw me ta paidia.Tha pame gia kafe kai meta gia soublaki.Oxi.
Oxi re su ola xalara htn.Ela mn anhsuxeis.Oxi dn eixame problhmata.Exw tautothta panw m.Gia kafe pame kai meta tha gurisw spiti sou lew.Ela geia

*"Megalh htn smr h poreia pou kalesan ta sundikata gia to asfalistiko.H poreia kulise omala xwris epeisodeia.Oi diadilwtes ekatsan e3w apo tn boulh kai meta apo kapoia wra apoxwrisan.Sto epomeno thema mas einai pws h Pepi Karatoumpeki traumatisthke me tsekouri ston plakounta kata tn se3oulikh epafh me enan papagalo.Ola auta meta apo ts diafhmiseis."

*"Gamw ts apergies m gamw.Afou dn to blepoun oti dn ginetai tpt?Katebainoun ta spane kai feugoun.Gamw tn ellada m gamw na shkwthw na fugw apo dw."

*-Re malaka koita auths ts spasane ta dontia re!
-Ti me noiazei emena re malaka?na tous spasoune ta dontia se ola ta kwlopaida kai na tous baloun fulakh.Olo apergies,poreies kai mlkies.Alla3e re kanali me tous blakes na poume

*Re paidi m einai aplo auto p prepei na ginei.Na 3amolisoune 100 eleutherous skopeutes kai opoios paei na shkwsei petra na tn purobolane.Tha s pw egw meta poios tha 3anashkwsei petra.
Kai opoion pianoune na tn phgainoun enan xrono se ena 3eronhsi kai na tn afhnoun ekei.

Na doume pia ti allo tha akousoume..
Na mwre.Edw.Hremia kata t alla..

n.t.b

No comments: